סבאFeb 27, 20171 min read אני ממש מתרגשת מהתמונה הזאת, בתמונה סבא שלי זכרונו לברכה, לא מזמן שלחו לי את התמונה. אני חושבת שזה צולם בסיגד וזה מרגש כי הוא היה אדם מכובד תמיד הראשון לברך עם הקייסים.
Comments